Create account / Log in

No_Fear_rd1_strategy

Post about ongoing games here.

Moderators: Tim M, uckelman

Re: No_Fear_rd1_strategy

Postby davidclausen » July 5th, 2013, 12:33 pm

PlagerDK wrote:Jeg synes nok også at nogle af Xxcha's moves var lidt mystiske...

Ja jeg burde virkeligt have gjort noget mere for at stoppe Muaat - den tager jeg på min kappe :D
Regner med du hentyder til assembly - der regnede jeg med at Sol ville stemme den hjem og således kunne jeg
forhindre ham i at få de ekstra to GF'ere - sådan gik det ikke, men som prinsegemallen siger: c'est la vie!
Jeg syntes det var lidt sent at forhandle efter at jeg havde afgivet stemmer.

Tror ikke jeg er TI3 på vassal igen. Syntes det var alt for langt og kompliceret til at det rigtigt fungerer for mig.
Ting som jeg normalt bare hurtigt ville spørge andre om ved bordet skulle slås op i diverse regelbøger etc. Det mindede bare lidt for meget om arbejde.

Hertil skal ligges at jeg allerede efter tredje runde er uden nogensomhelst chance for at vinde; så er de ni måneder spillet varede
bare for lang tid (hvilket jo er min egen skyld). Det gør det stadig interessant at se hvad i andre laver, men mangler lige som en raison d'etre for min egen fraktion så mine løbeture røg hurtigt ud i at tænke på sex i stedet for.

Har tidligere spillet Chaos in the Old World og Diplomacy per e-mail med stor glæde. Førstnævnte er meget kortere og det andet meget enklere regelmæssigt - det er mine bud på hvorfor det fungerede bedre for mig.

Er dog på ingen måder brændt ud på den taktile udgave af TI3, så inviter du bare løs til det.

mvh David
Regressive Rhetoric - coming to a table near you!
davidclausen

Postby Kristobal » July 6th, 2013, 7:13 am

davidclausen wrote:men mangler lige som en raison d'etre for min egen fraktion så mine løbeture røg hurtigt ud i at tænke på sex i stedet for.
LOL - det lyder sgu fornuftigt!!
David, du skal faktisk have den største ros for at holde ud, da du stort set var ude af spillet fra runde 2 og jeg synes godt nok de andre kørte hårdt på - var det 3 eller 4 runder uden Trade - flot holdt ud, det betyder meget at vi fik gennemført spillet!

Du havde vist flere måder at stoppe Muaat på, men forstår da godt du ikke gjorde det - det ville jo bare give sejren til Saar som på ingen måder har gjort livet lettere for dig :) jeg er sikker på at din timing med technology var lige det Muaat skulle bruge, for at kunne nå det han skulle og du havde da vist også et AC, der kunne have sendt The Embers ud i kulden...men det er jo nemt at være bagklog som GM hvor man kender alles kort mm.

Er dog på ingen måder brændt ud på den taktile udgave af TI3, så inviter du bare løs til det.

Det lyder godt! Med en ekstra i familien, kan jeg dog se at der bliver lidt længere mellem snapsene her den næste tid - det bliver vist noget med at finde en babysitter til den store og så afholde slaget hos Peter?
Don't hate the player, hate the game
Kristobal

Postby yennhikorea » June 15th, 2016, 5:41 pm

SOL
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Select Strategy card 6: Warfare
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Next: Muaat
Top công ty thiết kế web uy tín nhất Hà Nội chuyên dịch vụ lam website ban hang online giá rẻ và thiết kế website thương mại điện tử chuyên nghiệp tặng bí quyết bán hàng online hiệu quả nhất 2016 với top magento 2 extensions development
yennhikorea

Previous

Return to Games in Progress