No_Fear_rd1_strategy

SOL
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Select Strategy card 2: Diplomacy
CCTAP 2/3/3-0/0/2

Next: MUAAT

Muaat
cctap 2/3/3-0/0/2
select strat… :Leadership.
cctap 2/3/3-0/0/2

next Clan of Saar

Lidt flere regler:
Man har 24 timer til at sabotere et AC ( gælder ikke weekend)

Alle har 10 min fortrydelsesret til deres træk så giv det tidsrum inden I poster efter hinanden…ellers fanger bordet, når en anden har postet… Det kan derfor være en god ide at gøre en modstander opmærksom på at man vil angribe/target med AC, inden man rent faktisk gør det, hvis man vil give ham muligheden for at gøre noget for at undgå at være målet.
Har man lavet et træk og der ikke er sket noget derefter, men man har overskredet de 10 min, så kan man altid spørge om det er o man gør noget andet, men bare een siger nej, så er der lukket…men vi taler om indenfor nogle timer efter posting.

GM har final say on All rulings!

Vær opmærksom på at der er vendt et Public Objective…og at Saar SD ikke kan blockades - hvis de er alene med enemy ships, så bliver de automatisk ødelagt. Saar SD’s er units, de er IKKE ships, dette gælder i alle henseende (kort, combat mm.)

Status
Xxcha - Prod
Sol - Diplo
Muaat - Leadership
Saar- …

Når Saar har valgt er det Xxcha igen og vi tager runden een gang til
Når alle har valgt, så opdatere jeg boardet og Muaat starter Action Phase

[size=150]Saar up![/size]

Clan of Saar
cctap 2/3/3-0/0/2
Select: tech
cctap 2/3/3-0/0/2

Xxcha up!

Liste over political cards (shattered)
vapaa-ajattelijat.net:8080/d … ical+Cards

Siden indeholder også andre interessante ressourcer, fx action cards
Plager

Xxcha
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Select Strategy card 5: Trade (tror jeg den hedder - sider ved min arbejdscomputer…)
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Next: Sol

Jep, den hedder Trade III.

Følgende SC er tilbage

Assembly II
Warfare II
Bureaucracy

Når Muaat har valgt får Saar det sidste kort og vi er klar til runde 1

[size=150]Sol up[/size]

SOL
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Select Strategy card 6: Warfare
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Next: Muaat

Hey gentz.
jeg venter lige med mit “move” til i morgen formiddag, håber det er ok

Sune

No problem :slight_smile:

Som I uligvis har set er der allerede et PC i discard pile. Defend the Juvel involvere Space Mines som vi ikke spiller med. Det var Muaat der havde fået det - hat fået et nyt.
Peter PC/AC liste indeholder ikke dem fra Shards, så I skriver bare hvis I mangler noget info.

Muaat
cctap 2/3/3-0/0/2
vælger strat… assembly 2 (plager vælger bureacracy)
jeg aktiverer assembly 2 (venter på Don K til at give mig 3 pc (kan ikke se den nye jeg har fået i stedet for “defend the juwel”))
cctap 2/3/3-0/0/4

next Don K

Kort er delt til Muaat

Sune har bedt om at henvende jer til ham hvis I har et lovforslag I vil have til afstemning.
Når der foreligger en lov, så sender I hver en pm til mig, med hvilken Representaive I sender

I bestemmer selv om vi sende pm til MUaat med lovforslag, eller I vil gøre det offentligt her i tråden.

Jeg har ikke nogen gode love lige umiddelbart.

Jeg har heller ikke nogen lov jeg kunne tænke mig kom til forhandling.

David “Big Turtle” Clausen

Clan of Saar har flere forslag til en mere fredelig og harmonisk galakse, så hvis vi skulle få taletid i forsamlingen, har vi da et konkret lovforslag, som vi gern vil fremføre.

@David:
det er tæt på at du får en advarsel får spamming…vi ved jo godt hvem du i virkeligheden er “Mr Big turtle” :smiley:

Btw: hvis I skal se på jeres kort i private area, så højreklik og “flip”

Muaat skal vælge en Speaker og en til at fremsætte en lov, når der er en lov fremlagt sender i pm’s til mig med jeres valgte rep.

Kan stadig kun se 2 pc !?
kan du uddybe dine konkrete lovforslag evt. pm ?

Sune