No_Fear_rd1_strategy

nej hvor gør man det ?

Den er vedhæftet ovennævnte besked ca midt på side 2.

muaat
cctap 2/3/3-0/0/4
jeg vælger speaker token, og lader Xxcha fremlægge en lov, hvorfor ikke lade diplomaterne føre ordet…;-)
cctap 2/3/3-0/0/4

next: sol

XXcha skal fremlægge en lov

Herefter sender alle pm til mig med navn på den repræsentant de sender

Well then, jeg vælger så:

Regressive Rhetoric (LAW)
For: The cost of all techs increases by 2. Players who do not execute the secondary of the Technology Strategy Card may instead draw an Action Card.
Against: All players must discard on Action Card, if able.

1 rep. modtaget

3/4 reps in da hauz

Assembly er et af de mere omfattende områder , når man spiller “play by forum”.
Så hvis I har negotiations der skal på plads inden afstemning, så gå endelig bare igang…selvom I selvfølgelig lige skal vide hvad der sendes. Det gælder selvfølgelig hele vejen rundt: I er velkomne til at sende pre-orders til mig via pm, hvis I allede ved hvad I vil gøre og det ikke er betinget af andres actions.

Stemmerækken er som følger (samt stemmer pre-reps)

Saar (1vote)
Xxcha (4 votes)
Sol (2 votes)
Muuat (1 vote, Speaker)

Spies afvikles i samme rækkefølge, dog med Speaker først (dernæst Saar osv)

Reps:
Saar: Spy: +2, Choose outcome, reciev 1TG for every player who votes this way. Outcome chosen: Against
Xxcha: Bodyguard +2, if not targeted add + 3
Sol: Councilor + 3, Abstain to get 2GF
Muuat: Councilor + 3, +4 if you have a WS in (or system adj. to) MR system

Voting order:
Samlet antal stemmer efter rep-bouns i parentes.

[size=150]Saar to vote (3)[/size]
XXcha (9)
Sol (5)
Muaat (4, Speaker)

Saar(3) Against
[size=150]XXcha (9)[/size]
Sol (5)
Muaat (4, Speaker)

Saar(3) Against
XXcha (9) For
[size=150]Sol (5)[/size]
Muaat (4, Speaker)

[quote=“davidclausen”]
Saar(3) Against
XXcha (9) For
Sol (5) Abstain
[size=150]Muaat (4, Speaker)[/size]

Afgørelsen er truffet, men Muaat skal stemme, da et evt. against giver Saar yderligere 1TG
Tech koster +2 res, alle der ikke bruger tech secondary får 1 AC, fed lov, den har jeg aldrig set i spil før!
Secondary open( skriv om i bruger den eller ej, det er ikke noget der stopper spillet.

Sol up

Xxcha pass on assembly II secondary

Saar pass on secondary

Først vil jeg gerne takke det galaktiske råd for dets fremsynethed i denne presserende sag, hvor SOL så sig nødsaget til at bruge tiden i sovekammeret frem for at troppe op i den intergalaktiske forsamling og bruge tiden ævl og kævl. SOL har brug for Lebensraum til vores voksende folkeflok, og således takker vi det galaktiske råd for at træffe en beslutning, der sikrer, at god, gammeldags reproduktion bliver dagens orden og ikke nymodens teknologiske tiltag, der på sigt vil afskaffe biologisk reproduktion.

SOL passer på secondary og indsætter to GF på (Moder) Jord.

SOL
CCTAP 2/3/3-0/0/2
Aktiverer to planet system Rarron og Qucen’n.
Tager 1 CA og 2 GF med
Indsætter 1 GF på Rarron
Indsætter 1 GF på Qucen’n
CCTAP 2/3/2-0/0/2

Xxcha up

Går ud fra Sol mener CV og ikke CA (jævnfør forkortelsesguiden)?

Ja, det kan jeg da egentligt godt se nu du siger det, jeg checkede lige listen hurtigt og så tænkte jeg vel bare, at Carrier = CA og ikke CV.

Personligt ville jeg forestille mig, at Carrier = CA og Crusier var CR, men jeg skal nok henholde mig til de korrekte forkortelser fremadrettet :slight_smile:

Det ville bestemt give mere mening :slight_smile: