No_Fear_rd1_strategy

Hey guys
@Kris: Hvordan står det til derhjemme?

Som nævnt er jeg i Paris til mandag aften.
Hvis der bliver spillet 2nd, vil jeg gerne være med, men vil under alle omstændigheder afvente Muaat… :mrgreen:

Map update downloaded 11 times!?! :open_mouth:

GM to-do:
1 TG til Saar
T’Ugar icon on Velnor (not Heplouk)
Felrey merc card in Saar player area

[size=150]Xxcha up[/size] (after weekend break)

… and Perimeter planet card, please!

Xxcha up

GM (på forældreorlov :smiley: ) to-do:
1 TG til Saar
T’Ugar icon on Velnor (not Heplouk) - jeg deletede T’ugar, da jeg troede han var i Space i Sol-kampen og kan ikke finde ham. Vi bruger bare Heplouk som replacement, du har jo stadig stats på kortet.
Felrey merc card in Saar player area
Perimeter til Saar

Er der andre end mig der bare er meeega spændte på hvad Xxcha gør!? :slight_smile:

Kingdom of Xxcha - thy turn is upon us!

Xxcha

CCTAP 1/4/1 - 6/3/3

Spiller Tech
vælger XRD -transporters og betaler med 2 TG

CCTAP 1/4/1 - 4/3/3

Next Muaat

Saar vil ikke udelukke tech secondary. Men først er det Sol og Muaat til secondary.
Herefter Muaat strategy phase

Du mener vist Muaat Action, som indebære flere muligheder: Tactical Action (move), AC (kun “play as an action”), Transfer Action eller Strategic Action (SC).

Bare så der ikke opstår unødig forvirring.

Prod. Second:
Sol
Muaat
Saar

Muaat up next

du mener vist tech. second… bare så der ikke opstår forviring… ;-)

Fair enough - det var oxo det jeg mente.
Jeg har fuld forståelse hvis Muaat afventer sin action til alle har meldt ind m tech 2nd

x-actly :smiley:

rykker sendt til SOl

Ingen gode undskyldninger denne gang ud over, at Vassal er holdt op med at sende mig mails :frowning:

Undskyld I har måttet vente på mig, håber GM har brugt tiden på familien i stedet.

Sol passer på sec.

Muaat Tech 2nd

cctap: 3/5/4 - 2/5/5
use 2nd. tech. buy XRD transporter. pay with - Muaat HS, Cormund, 1TG and 1 discount from Vega Minor = 8
cctap: 2/5/4 - 1/5/5

Saar up for Tech, then Muaat action

Husk de aktive love vedr tech! Kan ikke huske hvad de hedder, da jeg stadig ikke kan flippe kort i Vassal, men er ret sikker på et af dem gav klækkelig (OP!) discount, hvis man køber samme som primary…?

Saar CCTAP 2/5/2-10/3/0. Mangler 1TG på kortet

Saar tech 2nd
CCTAP 2/5/2-10/3/0
Køber Cybernetics for 7 (1 tech discount). Endelig blir de gamle jagerbombere udskiftet med topmoderne droner!
Betaler med en blanding af planeter og TG. Nøjagtig fordeling må vente til imorgen når jeg kommer på vassal :confused:
Cctap 1/5/2-10/3/0

Godt husket og korrekt! Det er gratis hvis man køber det samme som “active player” - så Muaat får XRD for 0!

Muaat er klar når Saar har betalt

Men der var jo også den anden lov om at betale 2 extra, men jeg kan ikke huske din ruling om det?

tech er generalt 2 dyrere pga lov, men gratis hvis du tager den samme som Active Player pga anden lov

Saar tapper Zohbat(3), Resculon(2), Xxehan(1) og bruger 1TG. Køber Cybernetics

CCTAP 2/5/2-9/3/0

Next: Muaat (you’re welcome! :slight_smile: )

He He…takker :smiley: