No_Fear_rd1_strategy

så kunne jeg faktisk godt bruge en extra tech… “Deep Space cannon”. Hva’ sir’ i til det ? jeg accepterer hvad flertallet beslutter.
jeg ved det er lidt sent, men jeg kunne ikke huske loven om gratis Tech…;-), kun den om +2. og jeg kan heller ikke vende mine kort !

Jeg mener vi plejer at spille med at kun Primary kan købe to tech, så jeg mener no can do

Jep, man kan kun købe een Tech på secondary

Jeg vil forsøge at nå en opdatering af kortet i aften…Muaat har preordered, så Sol kan godt gøre sig klar!

allrightythen… t’was worth atry 8)

Muaat action (preorder)

cctap: 2/5/4 - 1/5/5
activate “the Nexus” - move from Quann 1CV, pick up 1GF from Cormund, land on Mallice.

  • move from Quann 1 DD, pick up 1 diplomat from MR, land on Mallice.
    claim Mallice and artifact

cctap: 2/5/3 - 1/5/5

Map updated

Sol up next


GM todo:
exhaust Mallice

Spiller peacefull annexation på Mecatol med Diplo

That’s just oh so wrong on sooooo many levels… O well…
Diplo 2nd

Muaat:
Saar:
Xxcha:

Muaat

cctap: 2/5/3 - 1/5/5
use diplo 2nd. - tap Bellatrix and Vega Minor = 3 influence - peacefully annex Rarron from sol.
cctap: 1/5/3 - 1/5/5

Next: Saar

NB - i shattered empire rules står der under beskrivelsen af diplo II at kortet ikke kan bruges til at annektere MR (s14)

Hehe, du er virkelig ikke glad for det træk, hva’? ;)

Det var lose-lose for alle parter. Nå ja, næsten alle… :wink:

Sol up igen!

Hear ye, hear ye!
Mangler du Trade Goods - det tror jeg nok du gør!
The Clan of Saar er igang med et handelsfremstød af galaktiske proportioner. Desværre har ikke alle markeder vist sig lige modtagelige overfor vores orbitale handelsbaser. Særligt Embers of Muaat synes at sværge til asbest frem for andre mere moderne materialer.

Men vi tror på de frie markedskrafter!

Der udloves derfor en klækkelig findeløn til enhver fraktion der måtte finde fodfæste på een af Muaats planeter, så Saar derved kan få mere samarbejdsvillige handelspartnere på disse stakkels planeter der må undvære det sidste nye.

In other words - occupy a Muaat planet and get handsomely rewarded! Our comms channels are open to all suggestions and bargains.

[size=200]SOL UP[/size]

Dagens undskyldning: Politisk Lobbyisme fra Clan of Saar + min fødselsdag igår.

Diplo på Sem-Lore

Ingen secondary fra padderne

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!! :smiley:

Muaat: samme 2nd som sidst = Rarron, eller?

Skal vi ikke bare regne med det, jeg lukker i hvert fald Diplo secondary senest i morgen tidlig, så hvis du vil lave secondary synes jeg bare du skal poste.

Og tillykke til Joen :smiley:
Saar up!

Hmm, KAN jeg overhovedet bruge 2nd nogen steder??

Jeg annexer rarron… igen… lige som sidst