No_Fear_rd1_strategy

Inden Sol bygger for meget mangler han at “exhaust” Qucen’n og Tempesta (Leadership 2nd.) s63

Jep.

Production blev spillet i går, så alle har have haft mulighed for at overveje deres build. Hvis I vil afvente et build der kommer før jer, så kan I pm’e mig, at I vil producere, men venter med detaljerne.

Jeg lukker Production 2nd om 24 timer!

Jeg tror vor GM har tappet Mellon istedet for Qucen’n, ihvertfald er det kun en af dem, der skal være tappet jf. s63. Tempesta mangler.

Jeg bygger Mothership, DN og CR til 17 i alt, betaler med alt hvad jeg ejer (16) og 1 fra ST i Sem Lore systemet

The big mother kan kun bygges i HS…

Det var da utroligt som du holder på formerne for tiden…

Så bliver det en Carrier og to DN til 12, så jeg beholder fire TG i lommen.

Jeg har nu hørt fra alle og vi kører production færdig, her i løbet af søndagen.
Muaat bruger secondary og bygger i HS. Specifikation kommer senere, Sune har først adgang til vassale i løbet af eftermiddag aften.
Xxcha’s build kommer også her i løbet af søndag
Saar ville (retmæssigt afvente) andres handlinger, så der kommer en melding i løbet af dagen.

Muaat

cctap: 1/5/3 - 1/5/5
prod. 2nd. - build in HS, 1CV, 1CR and 1MU = 7 prods. tap Muaat HS and Cormund + sarween tools
cctap: 0/5/3 - 1/5/5

next: when all builds are in da’ house, and map updatet -[size=150] Muaat[/size]

Jeg går ud fra du er med på at DN kun kan rykke 1 - uden yderligere buffs, that is!? :wink:

Afventer stadig build fra David Xxcha og evt. Saar.

Jeg venter også spændt!

Xxcha Production primary - indkøbsliste:

1 stk CV af 3 TG
2 stk GF for 1 TG samlet
1 stk DN af 5 TG

Ialt 9 TG

tapper HS-planeter for 3
Sarween T. for 1
Card ability for 2
Løse TG 3

CCTAP 1/4/1 - 1/3/3

[size=200]Saar up to finsh Production![/size]

Muaat 2nd Prod

CCTAP 1/5/1-9/4(?)/0
Build: 1DN, 1MU, 1CV = 9

Betaler med Arcturus(1), Ragh(2), Industrex(2), Velnor(2) + Sarwen(2)

CCTAP 0/5/1-9/4(?)/0

Next: Muaat

Muaat

cctap: 0/5/3 - 1/5/5
activate wormhole B system - move from Quann system - 1WS and 4FF - casualty order FF, FF, FF, FF, WS and WS - no AC atm
cctap: 0/5/2 - 1/5/5

next: Sol

No ac, afb 3@6
Casualty dd, ca

Battle of the B-hole.

Saar AFB 3@6: 5 4 2

Muaat:
WS 3@3: 5 9 8 (3hits)
4FF@9: 7 6 4 4

Saar
CA@6: 10 (ht)
DD@8: 4

Muuat mister 1FF og kontrollere nu the B-hole

[size=150]Sol is next[/size]

map updated

[size=200]Sol up![/size]

Indsætter to gf på Sem lore fra børnehavens fællesspisning!

Jaaa mælkesnitter!
Kan spiseordningen udvides til Muaat territorier? (der skal nappes to planeter - ellers vinder de…)