No_Fear_rd1_strategy

[size=200]Sol up![/size]

Indsætter to gf på Sem lore fra børnehavens fællesspisning!

Jaaa mælkesnitter!
Kan spiseordningen udvides til Muaat territorier? (der skal nappes to planeter - ellers vinder de…)

Saar up!

Spiller Assembly. Claim speaker token. Anyone got any interesting PC?

Muaat preorder:
Spiller AC Council Dissolved - active player trækker ikke PC.
Dette kort er oprindeligt til Political 1 (fra grundspillet) og gør at der ikke bliver nogen afstemning. Jeg blev først opmærksom på det, da Muaat preorderede og jeg vælger at rule at kortet virker på Assembly, dog med noget mildere effekt end det vil have på Political 1.
Hvis bare een er stærkt imod, så har i vetoret og jeg vil uden diskussion ændre min ruling og give Muaat et nyt AC

Lad mig høre:

og ellers vinder “The Mad Dog’s of Saar”

I den beskrivelse jeg har fundet (ikke officiel) står der at kortet spilles efter political primary er resolved og hindrer active player i at trække et PC. Er det rigtigt forstået?
Men jeg (active player) vælger jo netop at lade en anden trække et PC?
Umiddelbart synes jeg ikke det AC passer ift assembly…

Muligvis men ikke sikkert. Det sikre er jo de PO som er revealet

Nej du vælger at en anden skal spille et PC fra sin hånd. Du trækker 2 PC når du aktivere Assembly II, det er det Muaat forhindre med sit AC, intet andet

…så er det et veto?

Nej, jeg er ligeglad med de to PC

Fint, så fortsætter vi - hvem skal spille et PC/have Speaker.

herefter sendes reps osv.

Som sagt: jeg claimer selv speaker og tilspørger assembly om nogen har forslag til PC. Hvis ikke, vil mit valg falde på een uden PC (anyone?), dvs random fra bunken

Jeg kan kun huske 2 af mine 5 PC, og kan ikke se de andre, er det fordi min version af vassal er forældet ?

nixen bixen… de er alle sammen kedelige …;-)

Saar chooses Xxcha to select an agenda

Har Xxcha PC? - hvis ikke bliver det f’ørst i aften at jeg trækker et random.

Jeg tror han har 3 stk, men det må han selv lige komme ud af busken og redegøre for

Det har jeg, men jeg har stadig ikke fået vassal til at virke - kan GM evt kigge på dem for mig?

Det må så blive:

Mass Mobilization
For: Divide total votes for this agenda by 5. Each player may place that number of GF on his planets. Against: No player may purchase GF for the remainder of this round