No_Fear_rd1_strategy

Jeg kan kun huske 2 af mine 5 PC, og kan ikke se de andre, er det fordi min version af vassal er forældet ?

nixen bixen… de er alle sammen kedelige …;-)

Saar chooses Xxcha to select an agenda

Har Xxcha PC? - hvis ikke bliver det f’ørst i aften at jeg trækker et random.

Jeg tror han har 3 stk, men det må han selv lige komme ud af busken og redegøre for

Det har jeg, men jeg har stadig ikke fået vassal til at virke - kan GM evt kigge på dem for mig?

Det må så blive:

Mass Mobilization
For: Divide total votes for this agenda by 5. Each player may place that number of GF on his planets. Against: No player may purchase GF for the remainder of this round

Gentlemen - send your represetatives!

2/4 reps in da hauz

Jeg har ikke adgang til før søndag aften, så hvis der er en der vil lave en optælling af stemmer vil det være perfekt.

helst ASAP, inden reps er blevet præsenteret, da det kan være afhænigt af ens rep-valg (hvis man ikke lige har kan se kortet)

Nr. of votes

Clan of Saar : influence=5, TG=9, +Rep.
Kingdom of Xxcha: influence=0, TG=1, +Rep
Federation of Sol: influence=0, TG=4, +Rep
Embers of Muaat: influence=4, TG=1, +Rep

Ps. Xxcha HS planets are tapped, so is Muaat HS and Cormund

Tak Sune.
Husk at TG ikke kan bruges som votes.

3/4 reps in

DonK, vi er flere der har probs med Vassal. Kan du ikke lige gentage hvilken version du bruger samt hvlket module?

3.2.2
Shards of the Throne module
Der er et link i tråden

All reps are in! No spies…

Clan of Saar : influence=5

  • Councilor Elder Sarrig, +4 votes. Gain +3 votes if you are the Speaker.
    Total votes: 12

Kingdom of Xxcha: influence=0

  • Bodyguard Brothers Qquiar, +2 votes. If this card is not targeted by a Spy, gain +3 votes.
    Total votes: 6

Federation of Sol: influence=0, TG=4, +Rep

  • Councilor Ronald Wiley, +3 votes. If you abstain from this vote, gain 2 free Ground Forces on any planet you control.
    Total votes: 4

Embers of Muaat: influence=4
Councilor Moltash Flae, +3 votes. If you have a War Sun in, or adjacent to, the Mecatol Rex system, gain +4 bonus votes.
Total votes: 11

Bargaining er åben i 24 timer.

GM todo:
Xxcha HS planets are tapped, so is Muaat HS and Cormund

Lad os følge menneskenes eksempel og bosætte galaksen. Lad os stå sammen og alle stemme FOR!

Prommisory notes tilbydes forresten i order of Speaker:

Saar
Xxcha
Sol
Muaat

Hvis nogen allerede ved at de ikke vil tilbyde nogen noget så skriv det her eller til mig.

Saar først

Muaat vil ikke tilbyde noget, men vil gerne vide I hvilken rækkefølge man placerer sine GF ?, hvis loven bliver vedtaget.
Er det “order of speaker” ?, altså Saar til sidst ?

Jeg vil mene at man tager voting order, så Speaker er til sidst og dermed beholder fordelen.

Hvis nogen er uenige, så sig til.

Enig. Havde ikke umiddelbart tænkt mig at tilbyde PN. Hvis nogen vil bringe mig på andre tanker, kan I sende en PM