[messages] [Opponents Wanted] Searching people for play (french and or english)

johnfly34 desbiensjm at gmail.com
Tue Jan 15 10:05:19 MST 2013

Hello everyone,

i search people for playing board game. i speack english and french.

i can play different kind of games, and i  love to learning new game. I
like also to read news rules about news games.

If you want to play and make a community, please contact me.

This is example of game i play:
- Smallworld
- Agricola
- Dungeon Lords
- Runewars
- Civilization
- Cuba
- Seigneurs des anneaux - Lords of the rings
- etc.
-----

Bonjour tout le monde,

je suis à la recherche de gens, tout comme moi qui aiment jouer à des
jeux. Je parle l'anglais et le français.

J'adore jouer à différents jeux et j'adore en apprendre des nouveaux.
J'aime bien lire les règles de nouveaux jeux pour les expérimenter et
les jouer.

Si vous voulez jouer avec moi, n'hésitez pas à m'écrire.